Yamaha SRX 600

Yamaha SRX 400

Teljesítmény
Nyomaték
Tengelytáv
Tömeg
Teletankolva
Terhelhetőség
Motor
Építés
Hengerszám
Löktérfogar
Furat x Löket
Sürítés
Indítás
Erőátvitel
Kenés
Olaj
Olajcsere
Olajcsere szűrővel
Teljes mennyiség
Üzemanyag
Típus
Tank
Tartalék
Meghajtás
Primeráttétel
Szekunderáttétel
Váltó
Futómű
Vázépítés
Utánfutás
Villaszög
Gumik
Elsőkerék
Hátsókerék
27LE/6000/min, 45LE/5500/min
42Nm/3000/min51Nm/5500/min
1385 mm

176 kg
204 kg

Egyhengeres, négyütemű SOHC
Egy, mennyi lenne :-)
608 ccm
96,0 mm x 84,0 mm
8,5 : 1
Rugd meg !
Többtárcsás, nedves kuplung

SAE 20W40 SE
2,0 l
2,1 l
2,4 l

95
15,0 l
3,0 l

Fogaskerék
Lánc
5-sebesség

Kettős bölcsőváz
103 mm °
64 fok

100/80-18 53SMetzler ME33
120/80-18 62S Metzler ME99A
33LE/7000/min, 42LE/6500/min
35Nm/6000/min,50Nm/5500/min
1425 mm

149 kg
340 kg

Egyhengeres, négyütemű SOHC
Egy, mennyi lenne :-)
399 [608] ccm
87x67,2 [96x84] mm
9,2 [8,5]
Önindító
Többtárcsás, nedves kuplung

SAE 20W40 SE
2,4 l
2,5 l
2,8 l

95
14,0 l
2,8 l

Fogaskerék
Lánc
5-sebesség

Kettős bölcsőváz
92 mm
65,5 fok

110/70-17 54H (120/70-17)Bridgestone
140/70-17 66H160/60-17Bridgestone


Hát ilyenem is volt...
YAMAHA SRX
Első pillanatban beleszerettem a saját bordó kis SRX400-asomba. Kecses, gyönyörű és a színe is tetszett. (nőből vagyok.. :)) Sokmindent átéltünk együtt, hisz távirányitós motoros is Vele voltam. Első eséseimet is vele követtem el, minek következménye először csak apróságok, másodszorra majdnem koplett eleje csere lett. De erre viszatérek
A 400-as kicsi-könnyű-alacsony motor. Önindító nélkül, trükkös berugókarral :)) Technikája van, minden rugós mocinak. Első motornak nagyon bejött. Egy szezont voltunk együtt. A kanyarokat szerette, 120-130 as utazó.

Melette Jonathannak lett egy SRX600-asa. Szóval mindkét típust megízleltem. Kezdő (pár hetes jogsival) még nagynak találtam a 6-ost, igy arról személy szerint csak anynit tudok, hoyg erősebb és gyorsabb a kistesónál. Nem sok infó, de ez van! Őt nagyon meg lehet pakolni. Szegény, mint egy málhás csacsi úgy nézett ki. mikor megtörtem a 400-ast és csak Vele emntünk le ketten sátorral a Balcsira. El elhet képzelni... De bírta! Őróla a mai napig tudom hol van :) Iszonyúúú hangos kis gép volt. A dob és a kipuf csak disz volt rajta,

Jahh lényeges, hogy a 92-elötti gépeken az utasnak nem a legkényelmesebb a helyzete, mert a lábtartó felfüggesztése rosszul sikerült. Ha a teló mozog akkor a lábad is. Ezt 92 után már javították. A felfogatás a vázhoz került. A 600as olajhűtéses a 400as léghűtéses volt.
Japán belpiacos volt mindkettő, de alkatrész vételkor sem volt gond. Az AF-es vázszám ugye épp ez miatt itt is megvolt.

Most jön egy olyan rész amit vhol a neten találtam. Hasznos infó lehet. nem igen igazodok ki rajta, de hasznosabb lehet, mint amit eddig irtam :))

1985-ben jelent meg, az SR 500-as sokkal modernebb alternatívájaként. Az XT600-as enduró blokkjával, egy stabil jól kezelhető futóművel. Mégsem volt olyan sikeres mint az SR, ezért 1990-től már nem is importálták Németországba.

1XM és 1XL a hivatalossan Németországba szállított típusok.
1XN típust Svájcba szállították.
Az 1JK modelleketJapánba forgalmazták.
Első ránézésre úgy néz ki mint az 1XM/1XL -ek, de vannak eltérések :
1JK-n van olajhűtő, a lengővilla, elektronika, oldaltámasz és egy kicsit a váz is eltérő.
1Jk után jön még egy típus aminek sajnos nemtudom a jelölését, ez már csak az egytárcsás elsőfékben tér el az előzőtől.
2TM a Svájcba szállított változat. Ezután következett az SRX600E vagy 3SX. Ez már teljessen átdolgozott gép, önindítóvan központi rugóstaggal, és egy újjabb megjelenéssel. Ehez nem passzolnak az előzőek alkatrészei. Ezt a modellt Németorzágba hivatalossan sosem importálták, inkább Japánban elterjettebb 3VN, a 400 köbcentis változatban.

srx600.net
www.geocities.com/srx34